Mademoiselle

My photo
Hi! I'm Sabrina, a 25 year old wanderer. This where I write about things that are relevant to my life whether big or small, mostly about my feelings towards things. All things posted are strictly my take on things unless written otherwise. Happy reading!

Tuesday, December 22, 2009

aku, again

aku mcm nak nangis baca benda alah tu tapi aku pun wonder kenapa?

aku pun macam nak bengang, tapi aku pun wonder kenapa?

aku pun macam nak sedih, but again, kenapa?

aku nk ckp thank you lah.
just nak ckp.

fine fine

aku tak admit lah kot

kau takyah la buat benda for aku if kau nak ckp macam tu

sincere?maybe.i think so.yea, i guess.

pictures?whatever i couldnt care less.but my parents were interested.

kau.

bukan aku tak kesah

aku mmg macam ni

kau tak tahu ke?again, bukan aku tak kesah.

surroundings kau, ade je yang aku benci

fine, tak suka - hate is a bad word

ade aku halang ke?bad mood?fine

aku nk ckp ni, and kau pon tau kot.kau mmg ada mood swing, and aku mmg takkan kesah pasal org yang nak merajuk2 ni

aku try try try try try pujuk

words are my specialty, kot

but aha, you are immune to it, thats for sure.
so mmg la aku pujuk pun xkn menjadi.

kau nak ape?
i wont be coming, yup.on that date, and eventho i didnt cry, my heart bleeds.

i crave to be there, just as you have been there for me
all this while
but i cant disobey my mum

but i will come
same date
remember.

jangan benci aku sebab org lain

oh ryte, bukan benci - tak suka

jangan tak suka aku sebab org lain

these words are precious and i highly value it, but i will say it to you

i love you.

takpercaya, sudah?

aku mmg tak reti tunjuk ape ape; alhana.

have fun without me, and with your two A's.
obviously ;P
*mood: missing, dont mind me.

No comments: